To nye deltidsstillinger ut henholdsvis juni 2018 for Øysæd og ut mai 2018 for Løkken øker NGFs kapasitet innen markeds- og kommunikasjonsarbeid.
Erik Øysæd får ansvaret for å utvikle digitalt innhold på nett og i sosiale media for forbundet og Norsk Golf. Han vil også være ansvarlig for utvikling av en ny golfapp, skirver NGF Nytt.
Øysæd er godt kjent i Golf-Norge etter flere år som produsent og innholdsleverandør gjennom selskapene Digital Produksjon og 1Golf. Han står blant annet bak en rekke produksjoner av levende bilder, både for Norsk Golfs Golfskolen og for Viasat Golf.
Han har også fungert som NGFs veiledningstjeneste for VTG-kampanjene de siste årene, noe han vil fortsette med også i 2018. Øysæd startet i jobben 2.oktober.
Camilla Løkken (31) skal jobbe i NGFs kommunikasjons- og markedsavdeling. Løkken er sisteårsstudent på Handelshøyskolen BI, der hun fullfører en Bachelor i PR og markedskommunikasjon.
Hun er tidligere eliteseriespiller i innebandy, brenner for idretten, og ønsker å jobbe med kommunikasjon og idrett når hun er ferdigutdannet. Løkken vil blant annet få ansvaret med å jobbe ut, og iverksette, en kommunikasjonsstrategi for nett og sosiale medier.