ECCO GOLF, et ledende merke innen golfsko, annonserte spennende nyheter onsdag 17. januar: De har nettopp inngått et samarbeid med Random Golf Club, et innovativt golfsamfunn ledet av Erik Anders Lang, kjent fra YouTube-serien “Adventures in Golf”. Dette partnerskapet, som ikke bare handler om å lage innhold sammen, men også inkluderer spennende aktiviteter, markerer et nytt stort skritt for ECCO GOLF i deres streben etter å utfordre og modernisere golfkulturen.
Erik Anders Lang, kjent for sin unike og tankevekkende måte å se på golf, har vunnet stor respekt i golfverdenen. Hans prosjekt, Random Golf Club, har vokst til å bli et symbol på inkludering og nyskaping i golfsporten – noe som passer perfekt med ECCO GOLFs visjon om en fremtidig golfverden som har plass til alle typer golfere.
Med over 800 000 følgere på sosiale medier, vil Lang og Random Golf Club nå eksklusivt representere ECCO GOLF, og vise frem merkets sko på alle sine plattformer.
Lang uttrykker stor begeistring for samarbeidet: “Å jobbe sammen med ECCO GOLF, et merke som virkelig deler min lidenskap for nyskaping og inkludering i golf, er utrolig spennende. ECCOs sko er unike, utrolig behagelige og passer perfekt med Random Golf Club. Jeg gleder meg til å introdusere ECCO GOLF for vårt samfunn i 2024.”
Timo Vollrath, leder for global markedsføring hos ECCO GOLF, er også begeistret: “Vi ser virkelig frem til samarbeidet med Erik Anders Lang og Random Golf Club. Eriks friske og inkluderende tilnærming til golf stemmer godt overens med våre verdier, og vi ser fram til å engasjere oss med hans samfunn.”
ECCO GOLF-sko brukes også av kjente golfspillere som Rick Shiels, Lydia Ko, Henrik Stenson og flere, i konkurranser verden over. Vil du vite mer om ECCO GOLF, besøk golf.ecco.com.
For ytterligere informasjon, besøk golf.ecco.com eller ta kontakt med Timo Vollrath, global markedsføringsleder hos ECCO GOLF på e-post: TVO@ecco.com.