For Marianne Skarpnord ble det en avslutningsrunde på to over par, 72, etter én birdie og fire bogeyer.
Mens Cecilie Lundgreen avsluttet som hun begynte turneringen med to under par, 68, etter fire birdier og to bogeyer.
Azahara Munoz (–14) fra Spania kom fra ett slag etter ved start og overvant den franske trioen Valentine Derrey (–13), Gwladys Nocera (–13) og Joanna Klatten (–12).
Se også: Resultater fra Frankrike
Runde 3:
Skarpnord og Lundgreen midt i haugen
Før siste runde av Ladies Open de France er Marianne Skarpnord best av de norske på delt 26.-plass. Cecilie Lundgreen følger 17 plasser bak.
Marianne Skarpnord hadde fire hver av birdie og bogey, og med sin runde på par avanserte hun én plassering til delt 25.-plass med -1 før finalerunden.
Cecilie Lundgreen slet mer, og måtte opp i fire over par, 74, etter to birdier og seks bogeyer, og er +3 totalt.
Det er tredoobelt fransk i teten med Valentine Derrey, Joanna Klatten og Gwladys Nocera på -10. Azahara Munoz fra Spania følger ett slag etter.
Runde 2:
Skarpnord og Lundgreen videre i Frankrike
De to norske jentene deler ikke bare at de begge kommer Sarpsborg; de deler også 26.-plassen med -1 på Chantaco Golf Club i Aquitaine i Sørvest-Frankrike.
Cecilie Lundgreen hadde den beste andrerunden av de to med fire birdier og fem bogeyer for én over par, 71.
Marianne Skarpnord brukte ett slag mer etter tre birdier og fem bogeyer. Den franske duoen Joanna Klatten og Gwladys Nocera leder med to slag på -10.
Runde 1:
Gode norske jenter i Frankrike
Fem birdier og én dobbelbogey plasserer Marianne Skarpnord på delt niendeplass, tre slag etter tetduoen Hannah Burke fra England og franske Joanna Klatten.
— Jeg slo out of bounds, forteller Skarpnord til Golferen.no om dobbelbogeyen på hull 9.
— Jeg puttet bedre, forklarer 27-årinngen de fem birdiene, og legger til at hun ikke har gjort noe spesielt på greenene, og at god putting er bare mentalt.
Cecilie Lundgreen hadde fire birdier og to bogeyer på vei mot sin to under par 68-runde, og deler 17.-plassen før andre runde fredag.