Det nye managementet til Tutta er i full gang med å bygge opp merkevaren Suzann Pettersen. Nå blir det tv-serie av hennes liv, melder Aftenposten.
tutta-blir-stjerne-i-eget-tv-show

NÅ SKAL MERKEVAREN BYGGES! Suzann Pettersen gliser etter å ha satt seiersputten i Evian Championships. Med intens merkevarebygging kan hun få mer å glise av fremover.

Suzann Pettersens manager Geir-Olav Killingstad er i ferd med å starte opp forhandlinger med et tv-produksjonsselskap, som skal følge Tutta tett fram mot OL i Brasil om tre år.

I følge avisen har TV2 allerede sikret seg rettighetene til serien, som er planlagt sendt rundt juletider i 2015.

Det er med andre ord perfekt timing for å profilere henne sterkt før Rio, der golf er tilbake på OL-programmet etter 110 års fravær.

Vil jobbe med imaget

— Hun bor i USA, og når hun kun blir sett i idrettsøyemed, får folk gjerne litt stereotype inntrykk av henne, sier manager Geir-Olav Killingstad til Aftenposten.

— Vi jobber aktivt med å vise frem flere sider av henne, det er en del av merkevarebyggingen.

Aftenposten: Slik skal Norge få Tutta-feber

— Det er viktig å få frem gode verdier slik at man søker seg til oss, sier Killingstad videre, med referanse til det nystartede Suzann Pettersen Management, som skal tilby sine tjenester til flere utøvere.

Les også: Gratulerer Tutta!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.